Welcome To Talentnetwork

Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

HR Manager

Phúc Lợi

  • Máy tính xách tay
  • Bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả công việc

1. HR Management & Payroll oversight:

  • Develop and implement HR strategies, including recruitment, training, and employee performance evaluations.
  • Oversee the payroll, bonuses, and benefits processes to ensure accuracy, transparency, and timeliness.
  • Manage employee records, labor contracts, social insurance, and health insurance in accordance with legal regulations.
  • Ensure the company complies with corporate social responsibility (CSR) standards as required by partners, clients, or evaluation organizations (e.g., SA8000, BSCI, or similar standards).
  • Collaborate with relevant departments to prepare documentation, handle audits, and address issues related to labor, environment, and business ethics.
  • Report CSR evaluation results to the leadership team and propose solutions to enhance the company’s reputation.

2. Canteen Management:

  • Oversee canteen operations to ensure meal quality
  • Control costs, and work with suppliers to ensure food safety and hygiene standards.

3. Security Oversight:

  • Recruit, train and assign tasks to Security team
  • Supervise security operations to ensure the safety and security of company assets and personnel.
  • Handle security incidents and report promptly to BOD

4. Admin management:

  • Manage company facilities, equipment, and assets.
  • Develop and enforce administrative rules and policies to maintain a professional work environment.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s graduation in Human Resources Management, Economics, Law, or a related field.
  • At least 10 years of experience in human resources and administration management, with preference for candidates from manufacturing/factory environments
  • Experience overseeing payroll processes, with strong knowledge of Labor Law and social insurance regulations.
  • Proven experience handling corporate social responsibility (CSR) audits or working with international standards is mandatory
  • Excellent leadership, analytical, and problem-solving skills.
  • Honest, careful, accountability, and capable of working under high pressure

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.